Lista żywności FODMAP | Diety IBS

Ten post zawiera linki partnerskie bez żadnych kosztów dla Ciebie. Ja tylko linki do stron, które naprawdę wierzę, że pomogą w poprawieniu objawów.

Niska dieta FODMAP może być wyzwaniem, ale ta pomocna lista żywności sprawia, że dieta jest o wiele łatwiejsza do naśladowania. Wystarczy przeczytać tę listę, aby zapoznać się z tym, co można, a czego nie można jeść. Podczas fazy eliminacji spróbuj ograniczyć wysokie pokarmy FODMAP z dobrej listy i spróbuj zjeść niskie pokarmy FODMAP z dobrej listy. Możesz również wydrukować bardziej zwięzłą listę żywności FODMAP, którą możesz wydrukować.

Dla tych z nas, którzy potrzebują 1 na 1 osobistej pomocy przy zmianie diety i stylu życia, zobacz zalecaną stronę FODMAP diet coaching lub wypróbuj spersonalizowany, niski plan posiłków FODMAP.

Casa de Sante jest wspaniałym sklepem z FODMAP-em, w którym można kupić wiele pysznych, przyjaznych FODMAP-owi produktów, takich jak smaczne buliony i sałaty oraz niezbędne artykuły spożywcze. Gorąco polecam spróbować ich asortymentu, ponieważ sprawia on, że dieta jest o wiele łatwiejsza i smaczniejsza.

Szukasz niskiej książki kucharskiej FODMAP z pomysłami na smaczne posiłki? Wypróbuj Księgę Przepisów Low-FODMAP. Jeśli szukasz pamiętnik żywności do śledzenia żywności podczas diety, a następnie spróbuj Low FODMAP Food Journal.

Żywność o wysokiej zawartości FODMAP-u (rzeczy, których należy unikać / ograniczać)

Żywność o niskiej zawartości FODMAP-u (dobra do jedzenia)

Jeśli podane są ilości, są to najwyższe dozwolone ilości

Doskonałym źródłem gotowych i aromatycznych sosów, olejów i przekąsek o niskiej zawartości FODMAP-u jest FODY Foods.

Lista produktów żywnościowych wolnych od FODMAP-u znajduje się na stronie FODMAP i FODMAP Free Foods.