Badania i innowacje

Umowa o wolnym handlu przewiduje, że USA będą miały światowej klasy system transportu publicznego z dostępem i mobilnością dla wszystkich. Badania w ramach FTAâs mają na celu rozwój innowacji w transporcie publicznym poprzez wiodące badania, rozwój, demonstrację, wdrażanie, ocenę i wdrażanie praktyk i technologii, które zwiększają skuteczność, zwiększają wydajność, podnoszą jakość, promują bezpieczeństwo i ostatecznie poprawiają doświadczenia kierowców tranzytowych.

Poprzez testowanie i wdrażanie, program badań, demonstracji i innowacji FTA pomaga branży tranzytowej przyjąć sprawdzone technologie. Demonstracje nowych technologii mogą zmniejszyć ryzyko i pomóc stworzyć zarówno popyt, jak i podaż. Dowiedz się więcej o programie badawczym FTA’s w naszym najnowszym filmie, Wykorzystywanie innowacji w transporcie publicznym.

Badania nad FTA obejmują szerokie i wspólne zaangażowanie wielu organizacji w celu zaangażowania riderów, dostawców usług transportowych, publicznych i prywatnych stowarzyszeń branżowych, uniwersytetów, centrów doskonałości, organizacji non-profit, organizacji prywatnych i partnerów federalnych.

Bezpieczeństwo

W ramach swojego programu badawczego FTA poszerza bazę wiedzy na temat podejścia branży transportu publicznego do poprawy bezpieczeństwa.

Program demonstracyjny dotyczący bezpieczeństwa i badań

Program ten buduje portfolio projektów demonstracyjnych, które zapewniają wsparcie techniczne i finansowe dla agencji tranzytowych w celu realizacji innowacyjnych podejść do eliminowania lub łagodzenia znanych zagrożeń dla bezpieczeństwa. Opiera się on na projektach demonstracyjnych rozpoczętych w ramach innowacyjnych programów demonstracyjnych w zakresie bezpieczeństwa, odporności i reagowania na wszystkie zagrożenia oraz odzysku i badań nad bezpieczeństwem.

Program rozwoju standardów FTA

FTA współpracuje z organizacjami branży transportu publicznego w celu opracowania, modyfikacji i poprawy dobrowolnych standardów bezpieczeństwa, a także rozszerzenia i przywrócenia partnerstwa z organizacjami rozwoju standardów (SDO). Prace nad normami bezpieczeństwa są wynikiem projektu FTA Safety Standards Strategic Plan.

Mobilność Innowacyjność

Badania nad mobilnością w ramach FTA poprawiają usługi transportu publicznego poprzez dostosowanie ich do nowych opcji mobilności, które zwiększają zasięg geograficzny i czas świadczenia usług, rozwiązują problemy „ostatniej mili” dla podróżnych i zapewniają dostępność. Inicjatywa FTA Mobility on Demand (MOD) Sandbox rozszerza partnerstwo publiczno-prywatne i zwiększa doświadczenie podróżnych poprzez bezproblemową, skuteczną integrację różnych środków transportu opartą na technologii. W październiku 2016 roku FTA ogłosiła nagrodę w wysokości 8 mln USD w konkursie Mobility on Demandbox (MOD), będącym częścią zakrojonych na szerszą skalę badań prowadzonych w Departamencie Transportu Stanów Zjednoczonych, które wspierają agencje tranzytowe i społeczności w integracji nowych narzędzi mobilności, takich jak aplikacje na smartfony, rowery i car-sharing oraz usługi autobusowe i vany reagujące na zapotrzebowanie.

Infrastruktura

FTA ma za sobą udaną historię wspierania projektów badawczych i demonstracyjnych w zakresie transformacyjnej infrastruktury transportowej. Naszym celem jest zapewnienie, aby innowacje odpowiadały zapotrzebowaniu społeczeństwa na bezpieczne i terminowe przyjęcie, a także przynosiły korzyści ekonomiczne. Poprzez działania w zakresie badań nad infrastrukturą, FTA ocenia rozwój i wdrażanie bezemisyjnych autobusów tranzytowych, obiektów i związanych z nimi technologii ładowania, jak również skuteczne podejście do zarządzania wszystkimi aktywami inwestycyjnymi.

Zarządzanie aktywami i innowacje w zakresie aktywów

Program ten wykorzystuje zaawansowane technologie, innowacyjne techniki konstrukcyjne oraz nowe materiały, takie jak nanocząsteczki, polimery pochodzące z recyklingu i kompozyty w celu monitorowania stanu aktywów tranzytowych.Duże postępy w technologii czujników, w tym tensometry, bezzałogowe pojazdy (drony), zwiększona moc obliczeniowa oraz narzędzia do analizy danych, sprawiają, że ten nowy sposób monitorowania jest możliwy. Na przykład ręczne urządzenia terenowe mogą obecnie umożliwiać kontrolę w czasie rzeczywistym infrastruktury stałej i ruchomej jako realna alternatywa dla istniejących kontroli wizualnych.

Zaawansowane badania nad napędem

Program ten ocenia wcześniej finansowane programy demonstracyjne o niskiej i zerowej emisji zanieczyszczeń, mające na celu wspieranie komercjalizacji pojazdów o zerowej emisji zanieczyszczeń. Ponadto, program rozpocznie kompleksowy program certyfikacji szeregu komponentów specjalnie przeznaczonych do stosowania w niskoemisyjnych i bezemisyjnych autobusach tranzytowych.

Umowa o wolnym handlu zwiększa bezpieczeństwo i niezawodność dzięki zarządzaniu aktywami, które łączy w sobie innowacyjność i technologię w celu utrzymania w dobrym stanie złożonej infrastruktury tranzytowej. Umowa o wolnym handlu kontynuuje swoje zobowiązanie do wspierania zrównoważonych alternatywnych technologii w celu zmniejszenia kosztów i emisji poprzez prowadzenie badań nad pojazdami, urządzeniami i technologiami tranzytowymi o zerowej emisji, ich rozwój i wdrażanie; określanie innowacyjnych i zrównoważonych sposobów wykorzystania pojazdów i usług tranzytowych za pomocą praktyk i technologii oraz rozwijanie partnerstwa z innymi agencjami federalnymi zaangażowanymi w badania nad energią i środowiskiem.

Tranzyt publiczny Innowacyjny rozwój siły roboczej i szkolenia

W związku z ciągłym wzrostem liczby kierowców tranzytowych, którzy potrzebują nowych pojazdów, nowych usług i bardziej wydajnych, przyjaznych dla środowiska systemów, umowa o wolnym handlu wspiera następną generację pracowników transportu publicznego poprzez krajowe innowacyjne programy rozwoju siły roboczej i szkolenia za pośrednictwem Krajowego Instytutu Tranzytowego. Inicjatywy te mają na celu wzmocnienie siły roboczej za pomocą umiejętności potrzebnych do budowania, konserwacji i naprawy nowych technologii.

Projekty rozwoju siły roboczej FTAâs rozwijają lub poszerzają partnerstwa z agencjami tranzytowymi, związkami zawodowymi, organizacjami non-profit i instytucjami akademickimi, a w przyszłości będą wspierać małe, zorientowane na tranzyt przedsiębiorstwa należące do kobiet i mniejszości. Ponadto kilka projektów będzie służyło jako skalowalne modele, które mogą być stosowane do przyszłych projektów w całych Stanach Zjednoczonych.

Zgodnie z MAP-21 i wcześniejszymi zezwoleniami, FTA zainwestowała prawie 20 milionów dolarów w programy rozwoju siły roboczej. Ustawa FAST Act upoważnia FTA do kontynuowania innowacyjnego programu rozwoju siły roboczej, z naciskiem na pracowników tranzytowych z pierwszej linii frontu. FAST Act upoważnia również beneficjentów dotacji do wykorzystania części swoich funduszy na wsparcie programów rozwoju siły roboczej.

Krajowy Instytut Tranzytowy (NTI)

FTA finansuje National Transit Institute na Uniwersytecie w Rutgers, aby opracowywać, promować i realizować programy szkoleniowe i edukacyjne dla sektora transportu publicznego. Założony w 1991 roku, NTI promuje, rozwija i dostarcza programy i materiały poprzez współpracę z przemysłem, rządem, instytucjami i stowarzyszeniami. Kursy w zakresie zgodności z przepisami federalnymi mają na celu pomóc stypendystom zrozumieć procesy i nauczyć się narzędzi pozwalających na zachowanie zgodności z przepisami federalnymi. Aby uzyskać więcej informacji na temat NTI, skontaktuj się z nami…